דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מערכת ספא: השמפניה של הטבע 

מאת    [ 29/05/2011 ]

מילים במאמר: 365   [ נצפה 2229 פעמים ]

מערכות ספא הן פינוק הכרחי ביום ארוך שנמתח לנצח. חיי השגרה תובעניים כל כך, שנדמה שאם לא נמצא דרך להשתחרר מהמתחים - נאבד את דעתנו. שעות העבודה בימינו הולכות ומתארכות. פעם אמהות צעירות עבדו חצי משרה, עד אחת-שתיים בצהריים, ומיהרו הביתה לחמם אוכל לילדים. היום ילדים רואים את אימא שלהם רק לקראת שבע בערב. אימהות שבוחרות לעבוד חצי משרה מסיימות במקרה הטוב לעבוד בשעה ארבע-חמש אחר הצהריים. שעות העבודה משתרעות עד הערב והפקקים האימתניים נמשכים עד לאינסוף. בזמן שאנחנו יוצאים רצוצים מהעבודה בשעה שש בערב, מתפללים שלא יכנס איזה קמפיין בדקה ה-90, אנחנו נידונים לבלות שעה נוספת בפקקים, ולהסתרך לנו לאיטנו הביתה במהירות של 20 קמ"ש.
כשאנחנו מגיעים הביתה אנחנו עייפים, רצוצים, וכואב לנו במקומות שלא ידענו שיכול לכאוב בהם. אז במקום להישפך מול הטלוויזיה, במקום לצפות בעוד תוכנית ריאליטי צפויה, במקום להיכנס למחשב ולשבת כמו זומבי מול הפייסבוק (חברה א' חזרה ממסע שופינג וחברה ב' היא כרגע "סינגל"), למה לא להוריד את הבגדים, להשתחל לתוך בגד ים ולטבול את הבהונות ואחר כך את כל הגוף בתוך מערכת ספא מפנקת. מערכות ספא הן בדיוק מה שהיינו צריכים. מערכות ספא הן הפינוק המושלם, האידיאלי!
מערכת ספא – כי אנחנו רוצים לתרום משהו לעצמנו, כי גם לנו מגיע להתפנק! אחרי שסבלנו את הבוס המעיק כל היום אנחנו בהחלט ראויים לפיצוי - מערכות ספא. מערכת ספא תשחרר אותנו מכל המתחים שהצטברו, ותודות לבוס וכל הלחץ היומיומי, יש כאלו הרבה. גם מתחים נפשיים וגם פיזיים.
כמה נחמד להיכנס לאט לאט לתוך מערכת ספא... לשעה יקרה זו חיכינו במשך כל היום הארוך שלנו. כמה נחמד להשתחרר. לנקות את הראש. להתמסר לזרמים המפנקים של מערכות ספא, שנותנים תשומת לב לכל אזורי הגוף: לגב הכואב, לכתפיים התפוסות, לצוואר הנוקשה.
כן, כולנו זקוקים למנוחה בסופו של יום, ומנצלים אותה בדרך כלל בתור בטטות השרועות מול הטלוויזיה. אבל מחקרים מראים שצפייה בטלוויזיה עלולה להציף אותנו בגלי אלפא, שהמצאות בהם לאורך זמן היא לא ממש מומלצת (כנראה כשאומרים "תוכניות מנוונות שכל"  - זו לא רק צורת התבטאות). אז למה לא להירגע בתוך מערכות ספא. ואם אתם מכורים לטלוויזיה ולא יכולים להיפרד ממנה (גם אם אתם יודעים שתצטרכו להיפרד מכמה תאי מוח חיוניים), תמיד תוכלו לבחור מערכת ספא משודרגת, המגיעה עם מסך טלוויזיה מובנה. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב